Dorpshuis Nieuw Calvaria

Hooilandseweg 18 - Roodeschool

Ruimte te huur - 27 m2 (Uit te breiden tot 50 m2)

Omstreeks eind 2022 is er een mooie ruimte beschikbaar in het dorpshuis van Roodeschool. Het gedeelte in het oude woonhuis is zeer geschikt voor vergaderingen maar ook een prima plek voor kantoorruimte. Het dorpshuis zit op loopafstand van het treinstation.

In de ruimte zit een kleine keuken en is er veel inval van natuurlijk licht. De ruimte is goed geïsoleerd, er is een ventilatiesysteem en centrale verwarming. Er is een mogelijk om een extra ruimte bij te huren van ca. 23 m2, deze aparte ruimtes zitten vlak naast elkaar.

Voorheen werd deze zaal gebruikt door steunstee, we zijn nu opzoek naar een nieuwe structurele huurder van deze ruimte in ons prachtige dorpshuis die van alle gemakken is voorzien. Er is binnenkort beschikking over glasvezel internet, veel parkeerplekken, toiletten, keuken en een parkachtige buitenruimte.

Wij zijn op zoek naar een huurder voor meerdere dagen in de week.

Afmetingen (6 x 4) + 3 m2  totaal 27 m2

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het bestuur.

bestuur@dorpshuisroodeschool.nl